Blog

ატესტაცია საქართველოს საავიაციო უნივერსიტეტის აკადემიური პერსონალისთვის

https___www.propartnergroup.com_resources_foreign-commercial-document-attestation-for-documents-being-used-in-the-uae-dubai-abu-dhabi
განცხადებები

ატესტაცია საქართველოს საავიაციო უნივერსიტეტის აკადემიური პერსონალისთვის

საქართველოს საავიაციო უნივერსიტეტის აკადემიურ პერსონალს ჩაუტარდეთ ატესტაცია (ატესტაციას ექვემდებარება დასაქმებული, თანამდებობის დაკავებიდან ყოველ შემდგომ მე-5 წელს).

ატესტაციის  ეტაპებია:

I ეტაპი – განაცხადის მიღება: 11.11.2024 – 15.11.2024 

II ეტაპი – დოკუმენტაციის საატესტაციო კომისიის წევრების მიერ განხილვა: 18.11.2024 – 22.11.2024

III ეტაპი – ატესტაციის შედეგების გამოცხადება:  25.11.2023 – 29.11.2023.

 

ატესტაციას დაქვემდებარებულმა პირებმა უნდა წარმოადგინონ ინფორმაცია/დოკუმენტაცია  ბოლო 5 წლის განმავლობაში გაწეული სასწავლო-სამეცნიერო საქმიანოს შესახებ დანართი 1-ის  შესაბამისად (II კორპუსი, ოთახი 112). (ატესტაციას დაქვემდებარებულ თითოეულ პირს დეტალური ინფორმაცია გაეგზავნება პერსონალურ მეილზე).

 

 

 

კრიტერიუმი რაოდენობა
1. სასწავლო პროგრამის შემუშავება  (საბჭოზე პროგრამის დამტკიცების შემთხვევაში)1.1.  ხელმძღვანელი – 5 ქ. 
1.2.  ჯგუფის წევრი 3 ქ. 
2. ახალი სილაბუსების შემუშავება  (ფაკულტეტის და აკრედიტაციის საბჭოებზე პროგრამის დამტკიცების შემთხვევაში)2.1.  საბაკალავრო – 3 ქ. 
2.2.  სამაგისტრო – 4 ქ. 
2.3.  სადოქტორო – 5 ქ. 
3. სასწავლო ლიტერატურის შექმნა (შენიშვნა: გამოსაცემ მასალაზე ფაკულტეტის საბჭო წინასწარ ამტკიცებს ლიტერატურის შინაარსს, შემდეგ გამოსაცემ მასალას ჩაუტარდება ექსპერტიზა და რეცენზირების საფუძველზე საბჭო მისცემს რეკომენდაციას დასაბეჭდად.)3.1.  სახელმძღვანელო
ა) 100 გვერდამდე – 4 ქ.
ბ) 100 გვერდი და მეტი – 6 ქ.
ა)                                   ბ)
3.2.  დამხმარე სახელმძღვანელო
ა) 100 გვერდამდე – 3 ქ.
ბ) 100 გვერდი და მეტი – 5 ქ.
ა)                                   ბ)
3.3.  მეთოდური მასალები
ა) 100 გვერდამდე –  2 ქ.
ბ) 100 გვერდი და მეტი 4 ქ.
ა)                                   ბ)
3.4.  ნათარგმნი ლიტერატურა
ა) 100 გვერდამდე –  3 ქ.
ბ) 100 გვერდი და მეტი – 4 ქ.
ა)                                   ბ)
4. სამეცნიერო – კვლევითი საქმიანობა4.1.  20 ათას ლარამდე ღირებული საგრანტო პროექტი
ა) ხელმძღვანელი – 9 ქ.
ბ) შემსრულებელი – 5 ქ.
ა)                                   ბ)
4.2.  100 ათას ლარამდე ღირებული საგრანტო პროექტი
ა) ხელმძღვანელი – 15 ქ.
ბ) შემსრულებელი -10 ქ.
ა)                                   ბ)
4.3.  100 ათას ლარზე მეტი ღირებული
ა) ხელმძღვანელი – 20 ქ.
ბ) შემსრულებელი -15 ქ.
ა)                                   ბ)
4.4.  საპატენტო -საგამომგონებლო საქმიანობა (საერთაშორისო)
ა) ჯგუფის ხელმძღვანელი -15 ქ.
ბ) ჯგუფის წევრი  – 10 ქ.
ა)                                   ბ)
4.5.  საპატენტო -საგამომგონებლო საქმიანობა (ეროვნული)
ა) ჯგუფის ხელმძღვანელი -10 ქ.
ბ) ჯგუფის წევრი  – 5 ქ.
ა)                                   ბ)
4.6.  სამეცნიერო სტატიის გამოქვეყნება
ა) მაღალრეიტინგიან ჟურნალებში – 10 ქ.
ბ) საქართველოს რეფერირებად ჟურნალებში – 6 ქ.
ა)                                   ბ)
4.7.  მონაწილეობა სამეცნიერო – ტექნიკურ კონფერენციებში, შეხვედრებში4.7.1.  საერთაშორისო კონფერენციებში
ა) მოხსენებით გამოსვლა – 5 ქ.
ბ) მონაწილეობის მიღება – 3 ქ.
ა)                                   ბ)
4.7.2.  ადგილობრივ კონფერენციებში
ა) მოხსენებით გამოსვლა 3 ქ
ბ) მონაწილეობის მიღება -2
ა)                                   ბ)
4.8.  სამეცნიერო კვლევითი ხასიათის ლიტერატურის შექმნა4.8.1.  მონოგრაფია
ა)  საერთაშორისო დონის გამომცემლობის მიერ დაბეჭდილი
50 გვერდამდე – 10 ქ.
100 გვერდამდე – 14 ქ.
200 გვერდამდე – 16 ქ.
400 გვერდამდე – 18 ქ.
 
4.8.1.  მონოგრაფია                                          ბ) ადგილობრივი გამომცემლობის მიერ დაბეჭდილი (ავტორიზებული რეცენზიების თანხლებით)
50  გვერდამდე  – 7 ქ.
100 გვერდამდე -9 ქ.
200 გვერდამდე – 12 ქ.
400 გვერდამდე – 14 ქ.
 
5. სამეცნიერო – აკადემიური მოღვაწეობა5.1.  სტუდენტების სასწავლო -სამეცნიერო ხელმძღვანელობა
ა) ბაკალავრის – 2 ქ.
ბ) მაგისტრატურის – 3 ქ.
გ) დოქტორანტის -4 ქ.
ა)                                   ბ)                                    გ)
5.2.  გრანტის შემთხვევაში
ა)  მაგისტრატურის – 5 ქ.
ბ) დოქტორანტის -8 ქ.
ა)                                   ბ)
5.3.  აკადემიური გამოცდილება – უნივერსიტეტებში და საწარმოებში სამეცნიერო-პედაგოგიური –  თითოეული ვიზიტი (საჯარო ლექცია, კვლევა)
ა) უცხოეთში – 5 ქ.
ბ) ადგილობრივ დაწესებულებებში – 3 ქ.
ა)                                   ბ)
5.4.  პროფესიული ორგანიზაციების წევრობა
ა)  საერთაშორისო – 3 ქ.
ბ) ადგილობრივი – 2 ქ.
ა)                                   ბ)
6. საკონსულტაციო – საექსპერტო-სარედაქციო მოღვაწეობა (შენიშვნა: რეცენზიას ან სხვა სახის ანგარიშს ამტკიცებს ის ორგანიზაცია, სადაც ეს დოკუმენტი გაფორმდა.)6.1.  კონსულტანტობა პრობლემური საკითხების გადაწყვეტის მიზნით -2 ქ. 
6.2.  კონსულტანტობა სადისერტაციო ან სხვა კვლევითი საკითხების შესრულებისას -2 ქ. 
6.3.  ექპერტობა მიწვევით -3 ქ. 
6.4.  სახელმძღვანელოს, კრებულის, ჟურნალის, მონოგრაფიის რედაქტორობა  – 3 ქ. 
6.5.  სამეცნიერო წერილის, მონოგრაფიის, სახელმძღვანელოს რეცენზენტობა -2 ქ. 
7. კვალიფიკაციის მიმნიჭებელ საბჭოში მოღვაწეობა7.1.  საბაკალავრო/სამაგისტრო ნაშრომების დაცვის კომისიაში მონაწილეობა:
ა)  თავმჯდომარე – 2 ქ. (ერთი სხდომა)
ბ) წევრი  – 1 ქ. (ერთი სხდომა)
ა)                                ბ)
7.2.  ფაკულტეტის საბჭოს წევრობა:
ა) თავმჯდომარე – 2 ქ. (ერთი სხდომა)
ბ) წევრი – 1 ქ. (ერთი სხდომა)
ა)                                ბ)
7.3.  სადისერტაციო საბჭოს წევრობა:
ა) თავმჯდომარე – 4 ქ. (ერთი სხდომა)
ბ) მოადგილე – 3 ქ. (ერთი სხდომა)
გ) სწავლული მდივანი – 3 ქ. (ერთი სხდომა)
დ) წევრი – 2 ქ. (ერთი სხდომა)
ა)                                ბ)                          გ)                          დ)
7.4.  აკადემიური და სამეცნიერო თანამდებობების დასაკავებელი საკონკურსო კომისიისა და სხვა სხდომები:
ა) თავმჯდომარე -2 ქ.
ბ) წევრი – 1 ქ.
ა)                                ბ)
8. შეფასებები, აღიარება8.1.  მეცნიერების და ტექნიკის დარგში სახელმწიფო პრემიის მოპოვება – 20 ქ. 
8.2.  მეცნიერების და ტექნიკის დარგში სახელობითი პრემიის მოპოვება – 15 ქ. 
8.3.  უცხოური სერტიფიკატის (დიპლომის) მოპოვება – 5 ქ. 
8.4.  ადგილობრივი სამთავრობო, დარგის სერტიფიკატის მოპოვება -4 ქ.